۰۱ / فروردين / ۱۴۰۴ - 21 March 2025
01:19
کد خبر : 9255912
۱۳:۱۱

۱۳۹۹/۰۴/۲۰

فعال شدن پنجره رسیدگی به شکایات از اصناف

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پنجره رسیدگی به شکایات از سازمان های صنفی در سامانه ایرانیان اصناف بمنظور ثبت شکایات غیرحضوری فعال شد.

فعال شدن پنجره رسیدگی به شکایات از اصنافبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نصرالله کشاورز با اشاره به ضرورت ثبت شکایات غیر حضوری به منظور جلوگیری از انتشار بیماری گفت: در راستای بهبود فرآیند خدمت‌رسانی مطلوب به اصناف کشور و به منظور تسریع در رسیدگی به شکوائیه‌ها، صرفه‌جوئی در هزینه‌های شاکی و متشاکی و نیز با توجه به مواعد قانونی تعیین‌شده در قانون نظام صنفی، تمامی شکایات واصله از عملکرد تشکل‌های صنفی نظیر اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی ازطریق سامانه ایرانیان اصناف به آدرس www.iranianasnaf.ir ثبت و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی ضمن تاکید بر این‌که رسیدگی به شکایات علیه اتحادیه‌ها تنها از طریق سامانه ایرانیان اصناف صورت می‌گیرد، اضافه کرد: تحقق خواست دولت در تکریم ارباب رجوع از جمله اهداف این طرح بوده و عموم شهروندان می‌توانند علاوه بر شکایت از عملکرد تشکل‌های صنفی، نسبت به عملکرد کمیسیون‌های نظارت و هیات‌های اجرایی انتخابات نیز شکایت و اعتراض خود را در این سامانه ثبت نمایند.

وی اظهار داشت: متقاضیان ضمن درج مشخصات خود من‌جمله ثبت کد ملی، درج هویت متشاکی و درج متن مورد نظر، شکایت خود در این سامانه ثبت و از طریق شماره رهگیری که دریافت می‌کنند؛ قادر خواهند بود شکایت مطروحه را پیگیری نمایند.

رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صمت استان در پایان تاکید کرد: برای بررسی دقیق‌تر شکایات، لازم است موارد مطروحه و درج‌شده در قسمت متن شکایت این پنجره، مستدل، روشن و مستند باشد. همچنین سامانه ایرانیان اصناف این امکان را فراهم آورده که متقاضیان بتوانند اسناد و مدارک مربوط به شکایت خود را بارگذاری و ارسال کنند.

پایان خبر/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید