به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرکار خانم موسی زاده مربی این جلسه، علت اصلی اثرگذاری بالای رسانه ها را مدیریت بر اساس لذت دانست و گفت: رسانه ها در وهله اول توجهی به اطلاعات افراد ندارند و صرفا لذت های شما را مدیریت کرده و به هدف اصلیشان سوق می دهند.
وی افزود: وقتی دایره لذت و اطلاعات انسان با یکدیگر منطبق نباشدبین دوراهی دانستن و لذت بردن قرار می گیرد، با وجود اینکه اطلاعات او خلاف این لذت ها باشد.
موسی زاده اظهار داشت: وقتی کسی لذت را مبنای عمل خود قرار دهد دو اتفاق برای او خواهد افتاد. اول اینکه از بین دانسته ها و اطلاعات خود به آن هایی توجه میکند که منطبق بر لذت های اوست و دوم اگر لذت هایش با اطلاعات خود فرد در تضاد باشد سعی در توجیه دانسته هایش بر اساس لذت های باب میلش خواهد داشت.
انتهای پیام/ غفوری منش