۲۶ / اسفند / ۱۴۰۳ - 16 March 2025
03:04
کد خبر : 9534452
۰۸:۰۰

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

بررسی کارکرد رسانه در مدیریت افکار در دبیرستان ایزدی قم

نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ با موضوع علت اثرگذاری رسانه به همت پایگاه حنانه در دبیرستان ایزدی قم برگزار شد.

بررسی کارکرد رسانه در مدیریت افکار در دبیرستان ایزدی قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرکار خانم موسی زاده مربی این جلسه، علت اصلی اثرگذاری بالای رسانه ها را مدیریت بر اساس لذت دانست و گفت: رسانه ها در وهله اول توجهی به اطلاعات افراد ندارند و صرفا لذت های شما را مدیریت کرده و به هدف اصلیشان سوق می دهند.

وی افزود: وقتی دایره لذت و اطلاعات انسان با یکدیگر منطبق نباشدبین دوراهی دانستن و لذت بردن قرار می گیرد، با وجود اینکه اطلاعات او خلاف این لذت ها باشد.

موسی زاده اظهار داشت: وقتی کسی لذت را مبنای عمل خود قرار دهد دو اتفاق برای او خواهد افتاد. اول اینکه از بین دانسته ها و اطلاعات خود به آن هایی توجه میکند که منطبق بر لذت های اوست و دوم اگر لذت هایش با اطلاعات خود فرد در تضاد باشد سعی در توجیه دانسته هایش بر اساس لذت های باب میلش خواهد داشت.

انتهای پیام/ غفوری منش


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید