۰۱ / فروردين / ۱۴۰۴ - 21 March 2025
02:12
کد خبر : 9544218
۱۲:۵۴

۱۴۰۲/۰۷/۰۹
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

پاسخگویی به ۱۹۲ هزار تماس مشترکین زنجانی در مرکز ارتباط با مشتریان آبفا

زنجان _ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت در نیمه نخست سال جاری بیش از 192 هزار تماس مشترکین استان زنجان را پاسخگویی و رسیدگی کرده است.

پاسخگویی به ۱۹۲ هزار تماس مشترکین زنجانی در مرکز ارتباط با مشتریان آبفا

علیرضا جزء قاسمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار کرد: از این تعداد تماس، بیش از ۵۳ هزار تماس بصورت مستقیم و توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان پاسخگویی شده است.

وی بیشترین دلیل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان آبفا زنجان را به ترتیب ارتباط با سامانه گویا، اعلام شکستگی و دریافت خدمات امور مشترکین اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به نوسان فشار شبکه در روز‌های گرم سال که سبب افزایش آمار حوادث در تابستان می‌شود گفت: بیشترین حوادث آب شهر زنجان به ترتیب در ماه‌های شهریور، مرداد و تیر به وقوع پیوسته است.

جزء قاسمی بیان کرد: بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب در بین شهر‌های استان نیز به ترتیب مربوط به شهر‌های زنجان، ابهر و خرمدره می‌باشد.

وی تعداد حوادث و اتفاقات آب شهر زنجان در نیمه نخست امسال را نیز ۳۰۶۸ فقره اعلام کرده و گفت: اوج تماس مشترکین با مرکز ارتباط با مشتریان بین ساعات ۹ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان تعداد کل حوادث و اتفاقات آب در استان زنجان طی ۶ ماهه سال جاری را بیش از ۸ هزار فقره اعلام کرده و گفت: بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع، مربوط به حوادث انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال می‌باشد.

این مسئول به حوادث فاضلاب نیز اشاره کرده و گفت: تعداد کل حوادث فاضلاب در نیمه نخست امسال ۴۱۲ فقره بوده است که بیشترین تعداد این حوادث به ترتیب در شهر‌های زنجان، ابهر و دندی رخ داده است.

نسرین محمدی
خبرنگار: نسرین محمدی

گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید