۲۵ / اسفند / ۱۴۰۳ - 15 March 2025
05:39
کد خبر : 9551459
۱۲:۴۷

۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

میز خدمت مشکلات مردم را در حداقل زمان ممکن، میسر می‌سازد

تبریز- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: میز خدمت حضوری رسیدگی به مشکلات مردم را در حداقل زمان ممکن، میسر می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده در حاشیه بازدید از میز خدمت حضوری راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن استان که در مصلای شهر تبریز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری میز خدمت حضوری یکی کارهای موفقیت آمیز در راستای تعامل و ارتباط چهره به چهره کارکنان دولت با مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم است.
وی افزود: این امر با تسهیل خدمات و رسیدگی به مشکلات مردم در حداقل زمان ممکن می تواند در ارتقای شاخص های رضایتمندی و تقویت اعتماد بین نهادهای دولتی و مردم موثر باشد.
فتح‌زاده تقویت فعالیت ها و ارائه خدمات غیر حضوری را یکی از برنامه های دولت در بخش خدمات رسانی در قالب توسعه دولت الکترونیک اعلام و اضافه کرد: این امر در کاهش مراجعات مردمی و اصلاح فرآیندهای اداری نقش مهم و موثری دارد.
 میز خدمت حضوری با ابتکار حضرت آیت الله ال هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز هر هفته با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در مصلای تبریز برگزار می‌شود.

 


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید