به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حیدر فتحزاده در حاشیه بازدید از میز خدمت حضوری راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن استان که در مصلای شهر تبریز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری میز خدمت حضوری یکی کارهای موفقیت آمیز در راستای تعامل و ارتباط چهره به چهره کارکنان دولت با مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم است.
وی افزود: این امر با تسهیل خدمات و رسیدگی به مشکلات مردم در حداقل زمان ممکن می تواند در ارتقای شاخص های رضایتمندی و تقویت اعتماد بین نهادهای دولتی و مردم موثر باشد.
فتحزاده تقویت فعالیت ها و ارائه خدمات غیر حضوری را یکی از برنامه های دولت در بخش خدمات رسانی در قالب توسعه دولت الکترونیک اعلام و اضافه کرد: این امر در کاهش مراجعات مردمی و اصلاح فرآیندهای اداری نقش مهم و موثری دارد.
میز خدمت حضوری با ابتکار حضرت آیت الله ال هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز هر هفته با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در مصلای تبریز برگزار میشود.