۰۱ / مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July 2025
20:47
کد خبر : 9699705
۰۷:۴۷

۱۴۰۴/۰۵/۰۱
پرورشی خرم خبر داد

کاهش ۲۱ درصدی شکایات حمل‌ونقل جاده‌ای در همدان

همدان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: در خردادماه ۱۴۰۴ سامانه جامع مدیریت شکایات جاده‌ای استان همدان شاهد کاهش ۲۱ درصدی شکایات و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی بوده است.

کاهش ۲۱ درصدی شکایات حمل‌ونقل جاده‌ای در همدان

حمید پرورشی خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تحلیل آماری سامانه جامع مدیریت شکایات جاده‌ای از کاهش محسوس تعداد شکایات مردمی در خردادماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این بازه زمانی ۴۷۳ شکایت توسط شهروندان ثبت شده که از این تعداد ۴۵۵ مورد معادل ۹۶/۱۹ درصد تا پایان خرداد رسیدگی و مختومه شده است.

وی افزود: بیشترین سهم شکایات مربوط به حوزه راه با ۲۵۰ مورد (معادل ۵۳ درصد) بوده و پس از آن حوزه حمل‌ونقل بار با ۲۰۷ مورد قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: بخش دیگری نیز مربوط به مسائل مربوط به کرایه بار و خدمات مسافری بوده است که با پیگیری مستمر کارشناسان مربوطه، بخش عمده‌ای از این شکایات به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام‌شده بیش از ۹۶ درصد شکایات ثبت‌شده در این ماه رسیدگی و مختومه شده‌اند، خاطرنشان کرد: آمارها حاکی از کاهش ۲۱ درصدی شکایات حوزه راه نسبت به مدت مشابه سال گذشته است که این مهم بیانگر بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان است.

پرورشی خرم با تأکید بر ادامه روند پاسخگویی حداکثری به پیام‌های مردمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا تخلف، موارد را از طریق سامانه جامع مدیریت شکایات جاده‌ای گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
یادداشت
x

عضو کانال روبیکا ما شوید