۲۴ / ارديبهشت / ۱۴۰۴ - 14 May 2025
18:55
کد خبر : 9687600
۱۱:۳۸

۱۴۰۴/۰۲/۲۴
محمد حسین زاده:

روابط عمومی‌ها باید پیام شهدا را به نسل جدید برسانند

جانشین کمیته فرهنگی کنگره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی گفت: اگر نتوانیم پیام شهدا را به نسل نوجوان و جوان امروز منتقل کنیم، تلاش‌هایمان بی‌ثمر خواهد بود.

روابط عمومی‌ها باید پیام شهدا را به نسل جدید برسانند

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهدمقدس، صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، محمد حسین‌زاده، جانشین کمیته فرهنگی کنگره ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی در گردهمایی تخصصی مدیران روابط عمومی و اهالی رسانه خراسان رضوی، اظهار داشت: زمان اندک است و نکات مهمی باید با سرعت با یکدیگر به اشتراک گذاشته شود. تنها شصت و یک روز تا آغاز رسمی مراسم کنگره و هفتاد و پنج روز تا لایه نهایی آن باقی مانده است.

وی، با تأکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا، گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. ایشان کسانی را که در مسیر بزرگداشت شهدا تلاش می‌کنند، مجاهد فی سبیل‌الله می‌دانند.

جانشین کمیته فرهنگی کنگره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی با اشاره به نقش روشنگری حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا، افزود: اگر آن روشنگری نبود، عاشورا به نسل‌های آینده منتقل نمی‌شد. امروز نیز اگر ما پیام شهدا را منتقل نکنیم، کارمان ناتمام و بی‌اثر خواهد بود.

حسین‌زاده با اشاره به جمعیت ۷ میلیونی استان خراسان رضوی، تصریح کرد: از دل همین جمعیت، ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است. ارتباط میان این جمعیت با آن شهدا از نظر هویتی و اعتقادی وظیفه‌ای است که بر دوش ما قرار دارد.

وی ادامه داد: اگر پیام این کنگره به مردم نرسد، چه تلاش مالی، چه تلاش فردی و چه تلاش گروهی بی‌فایده خواهد بود. روابط عمومی‌ها باید بدانند چه پیامی را، چگونه، کِی و به چه کسی منتقل کنند.

جانشین کمیته فرهنگی کنگره ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما باید مخاطب‌شناسی دقیق داشته باشیم. پیام برای نوجوان، بزرگسال، کارگر، فرهنگی و هر قشر باید متناسب با سلیقه و رسانه مؤثر آن قشر طراحی و ارسال شود. امروز هرکدام از ما می‌توانیم فردوسی زمانه خود باشیم و برای قهرمانان حقیقی وطن حماسه‌سرایی کنیم.


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید