۰۹ / مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July 2025
17:03
کد خبر : 9701071
۱۹:۱۵

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

رسیدگی مستدل و سریع مطالبه جدی شه‌بخش از حوزه روابط کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، تسریع و کیفیت در رسیدگی به دادخواست‌ها را مهم‌ترین انتظارات خود از حوزه روابط کار اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان- اله‌نظر شه‌بخش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار کرد: تسریع در رسیدگی به دادخواست‌های مراجعه‌کنندگان از اولویت‌های اصلی حوزه روابط کار است و این مسأله بر رضایتمندی عمومی شهروندان از خدمات اداره تأثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به نقش اساسی این حوزه، افزود: بیشترین مراجعات مردمی به حوزه روابط کار صورت می‌گیرد و این بخش عملاً ویترین ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ به همین دلیل عمده ارزیابی عملکرد این اداره براساس همین حوزه انجام می‌شود.

شه‌بخش با تأکید بر اهمیت کیفیت آرای صادره تصریح کرد: آرای مراجع حل اختلاف کار باید کاملاً مستدل و کیفی باشد تا حقوق کارگران و کارفرمایان به نحو مطلوب تأمین شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: حوزه روابط کار سیستان و بلوچستان همواره در سطح ملی سرآمد و موفق عمل کرده و این جایگاه باید حفظ شود.

وی همچنین تکریم ارباب‌رجوع را یک اصل دانست و خاطرنشان کرد: تکریم مراجعین در این مجموعه تنها یک شعار نیست، بلکه یک اولویت عملی است و همکاران ما در این مسیر اهتمام ویژه دارند.

شه‌بخش درباره صلح و سازش گفت: اجرای سازش درون‌کارگاهی بسیار مؤثر است و با نهادینه‌شدن این رویکرد در واحدهای تولیدی، شاهد کاهش قابل توجه مراجعان به ادارات کار خواهیم بود.

وی تأکید کرد: ضروری است همه ظرفیت‌ها برای برقراری صلح و سازش در پرونده‌هایی که امکان حل و فصل دوستانه دارند به کار گرفته شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید